Portable Nero 9.0.9.4d

جدیدترین نسخه ی برنامه ی مشهور رایت CD و ِDVD نرو می باشد که بتازگی از سوی شرکت آلمانی Ahead منتشر شده است. مجموعه ی Nero ، کاملترین و مشهورترین ابزارهای ذخیره سازی اطلاعات را در خود جای داده است. دیگر لازم نیست نگران سوخت CD و یا DVD خود باشید و یا اینکه فایل شما گم شود و یا رایت نشود. همه ی این مشکلات را فراموش کنید. با جدیدترین نسخه ی برنامه ی Nero به راحتی موسیقی ، ویدیو و فایلهای اطلاعاتی خود را بر روی انواع CD و DVD رایت و یا Rewrite کنید. انواع مبدل های صوتی و تصویری این مجموعه شما را از هرگونه مصرف برنامه های جانبی بی نیاز می کند.
همزمان با اجرای نسخه جدید این نرم افزار متوجه می شوید که به نرم افزار Nero9 قابلیتهای زیادی افزوده شده همچنین دسترسی به این ابزارها ساده تر شده اند و همه چیز به راحتی در کنترل شماست
نسخه جدید نرو از تکنولژی از BLU-RAY هم پشتیبانی میکند . 

نرم افزار سرا

 

 

http://softarchive.persiangig.com/document/programs/pack%203/key.gif پسورد :www.softarchive.ir

http://i30.tinypic.com/2e16t12.gif حجم فایل : 42.24 مگابایت

http://i30.tinypic.com/uptvb.gif  دانلود - لینک مستقیم -  لینک کمکی 

 منبع : دلکده

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی بالا ببرید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

مهدی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://freewordweb.blogsky.com

سلام.وبلاگ جالب داری . خسته نباشی.اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگ من بزن خوشحال میشم. اگه خواستی تبادل لینک کنیم لینک وبلاگم رو ته وبلاگت بذار بعد به من توی بخش نظرات وبلاگم اطلاع بده تا منم لینک وبلاگ شما رو تا ۲۴ بعد توی وبلاگم بذارم. همیشه سالم و شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد