Ashampoo ClipFisher v1.15

 امروزه هزاران فایل تصویری و کلیپ های کوتاه را می توان به صورت آنلاین بر روی وب سایت های مختلف مشاهده نمود.  وب سایت هایی نظیر YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish  و GoogleVideo و بسیاری از سایت های دیگر که اقدام به قرار دادن این گونه تصاویر بر روی وب می کنند. تمامی این سایت ها به صورت آنلاین اقدام به نمایش این تصاویر می کنند و هیچ یک به کاربران اجازه دانلود و ذخیره سازی این تصاویر را بر روی سیستمشان نمی دهند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به ذخیره سازی این گونه تصاویر خواهید بود.

 

ClipFisher نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا اقدام به ذخیره سازی کلیپ ها و فایل های تصویری در این وب سایت ها نمایند. تنها کافیست تا کاربران مسیر این فایل ها و یا صفحاتی که این تصاویر در آن ها قرار دارند را به برنامه داده تا این نرم افزار اقدام به ذخیره سازی این تصاویر نماید. همچنین یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار تبدیل فرمت این فایل های تصویری آنلاین به فرمت های قابل اجرا بر روی هارد می باشد که کاربر را قادر می سازد تا به صورت آنلاین تبدیل فرمت نیز انجام دهند. این نرم افزار محصولی از کمپانی Ashampoo می باشد. 

لطفا برای حمایت از نرم افزار سرا بر روی بنر های تبلیغاتی کلیک کنید

نکته : این وبلاگ در صورت کپی برداری از مطالب هر سایت منبع آن را ذکر می کند تا حق سایر همکاران ضایع نشود. امید وارم از مطالب این وبلاگ نهایت استفاده را برده باشید. با تشکر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://softarchive.persiangig.com/document/programs/pack%203/key.gif پسورد : www.softarchive.ir

http://i30.tinypic.com/2e16t12.gif حجم فایل : 11.81 مگابایت

http://i30.tinypic.com/uptvb.gif  دانلود - لینک مستقیم -  لینک کمکی  

 منبع : دلکده

نظرات 1 + ارسال نظر
ستار جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ب.ظ http://linkboxes.orq.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و پر محتوایی داری میخوای آمار وبلاگت بره بالا؟؟؟
من لینک باکس بزرگ فقط جک را به شما پیشنهاد می کنم این لینک باکس به موتورهای جستجو متصل است که می تونه بازدید شما را بالا ببرد اگر دعوت من را پذیرفتین لطفا کد را کپی کرده و در وبلاگتان قرار دهید بعد از طریق ارسال لینک بگویید با چه نامی لینکتون کنم اینم آدرسم:
www.linkboxes.orq.ir
منتظرتم

از راهنمایی شما ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد