مرورگر دوست داشتنی Mozilla Firefox 3.0.4 Final

مرورگر Firefox محصولی از کمپانی Mozilla است که یکی از مرورگرهای قدرتمند و شناخته شده در سراسر جهان به شمار می آید. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera می دانند به همین علت توانسته کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.  

 

لطفا برای حمایت از نرم افزار سرا بر روی بنر ها تبلیغاتی کلیک کنید 

قابلیت های کلیدی مرورگر  Mozilla Firefox 3.0.4 Final :
- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا 

 

دانلود - نسخه ویندوز - 7.2 مگابایت
 دانلود - نسخه لینوکس - 7.2 مگابایت
 دانلود - نسخه مک - 17.2 مگابایت

نظرات 3 + ارسال نظر
۲میم یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارید.
چیزهای خیلی جدیدی یاد گرفتم و واقعا از وبلاگتون استفاده کردم. روی بنرهای تبلیغاتی هم کلیک کردم
بازم میام تا مطالب قشنگتون رو ببینم.
خوشحال میشم اگه شما هم به وبلاگ من یه سری بزنید و خوشحالم میکنید اگه برای حمایت از من روی بنرهای تبلیغاتی وبلاگم کلیک کنید.
ممنونم.

النا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://meisam-danjer.blogsky.com

خوشحال می شم اگه یه سر بزنید

نرم افزار سرا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

۲میم جان من هم به بلاگ شما سر زدم و بسیار لذت بردم و البته روی بنر های شما هم کلیک کردم.
بازم سر بزن
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد